دیدار فرماندار ملارد با رئیس دادگاه بخش صفادشت

همزمان با هفته قوه قضائیه، فرماندار ملارد با حضور در دادگاه بخش صفادشت، با رئیس این مجموعه قضایی دیدار و از خدمات قضات و کارکنان دادگستری این بخش تجلیل کرد.
به گزارش پایگاه خبری اقتدار ملارد، همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، سید اصغر تقوی فرماندار ملارد به همراه معاونان فرمانداری و شجاع بخشدار صفادشت با حضور در دادگاه بخش صفادشت، با اسدی رئیس دادگاه این بخش دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار، فرماندار ملارد با اهدای لوح سپاس، از تلاشهای مجموعه قضایی بخش صفادشت در راستای اجرای عدالت، رسیدگی به پروندهها و خدمترسانی به شهروندان قدردانی کرد.
همچنین در ادامه این برنامه، فرماندار ملارد و هیئت همراه از بخشهای مختلف دادگاه صفادشت بازدید کردند و ضمن گفتوگو با قضات، دادیاران و کارکنان این مجموعه، از خدمات و تلاشهای آنان در انجام مسئولیتهای قضایی و اداری تجلیل به عمل آوردند.
این دیدار در راستای گرامیداشت هفته قوه قضائیه و با هدف قدردانی از زحمات مجموعه قضایی و تقویت تعامل و همکاری میان دستگاههای اجرایی و قضایی شهرستان برگزار شد.





