بازدید فرماندار ملارد از پروژه آسفالت بیدگنه–اخترآباد

فرماندار ملارد با حضور در محور روستایی بیدگنه–اخترآباد، از روند اجرای پروژه بهسازی و آسفالت این مسیر بازدید کرد. سید اصغر تقوی در جریان این بازدید از اجرای طرح بهسازی و آسفالت چهار محور پرتردد روستایی شهرستان به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال خبر داد و بر تسریع در تکمیل این پروژههای عمرانی تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری اقتدار ملارد،سید اصغر تقوی، فرماندار ملارد، صبح امروز با حضور در محور روستایی بیدگنه–اخترآباد، از روند اجرای عملیات بهسازی و آسفالت این مسیر بازدید کرد.
فرماندار ملارد در حاشیه این بازدید اظهار کرد: طرح بهسازی و آسفالت چهار محور پرتردد روستایی شهرستان در مجموع به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال در حال اجراست.
وی با تأکید بر اهمیت توسعه زیرساختهای حملونقل روستایی، تسریع در روند اجرای پروژهها را ضروری دانست و خواستار تکمیل هرچه سریعتر عملیات اجرایی شد تا زمینه افزایش ایمنی تردد و بهبود دسترسی ساکنان روستاها فراهم شود.
در این بازدید، جمعی از مسئولان عمرانی و بخشداران شهرستان نیز فرماندار ملارد را همراهی کردند.






