بین الملل

ایران با گروسی مذاکره نمی‌کند

یک منبع مطلع گفت: آمریکایی‌ها خواستار حضور گروسی در مذاکرات بودند اما با مخالفت ایران مواجه شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری اقتدار ملارد، یک منبع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده که در ژنو حاضر است به خبرنگار تسنیم گفت که ایران هیچ بنایی برای مذاکره با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس انرژی اتمی ندارد و حضور او در سوئیس به معنای حضورش در مذاکره با ایران نیست.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها خواستار حضور گروسی در مذاکرات بودند اما با مخالفت ایران مواجه شده‌اند.

به گفته این منبع مطلع هدف تیم مذاکره‌کننده، صرفاً تحقق ماده 13 تفاهمنامه با تاکید ویژه بر ماده اول تفاهمنامه و موضوعاتی چون پیگیری آزادسازی اموال ایران و اسقاطیه تحریم‌های نفتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا