روایت تصویری از مراسم دهه اول محرم در حسینیه شهید هاشمی

همزمان با دهه نخست ماه محرم، آیینهای عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور عاشقان اهلبیت(ع) در حسینیه شهید هاشمی برگزار شد. رسانه سنگر شهید هاشمی با تهیه کلیپی، جلوههایی از این مراسم معنوی را به تصویر کشیده است.
به گزارش پایگاه خبری اقتدار ملارد، همزمان با دهه اول ماه محرم، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش با حضور گسترده عزاداران در حسینیه شهید هاشمی برگزار شد.
در این مراسم، عاشقان اهلبیت(ع) با نوحهخوانی، مرثیهسرایی و سینهزنی، یاد و خاطره حماسه عاشورا را گرامی داشتند و ارادت خود را به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ابراز کردند.
رسانه سنگر شهید هاشمی نیز با تهیه کلیپی از این آیین معنوی، گوشههایی از حال و هوای عزاداری دهه نخست محرم در حسینیه شهید هاشمی را به تصویر کشیده است.



